Amper

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Duben 2 22:36:58 CEST 2011

Presne tak. Napriklad vsichni breci nad ztracenym Aero Vodochody, ale jen
par lidi vi ze jsme se stali svetovou spickou ve sportovnim leteckem
prumyslu.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 02, 2011 8:32 PM
Subject: Re: Amper

Tady bych si dovolil nesouhlasil. Vyvoj se nezavinul, akorat se tim
lide kteri opravdu neco dokazali tolik nevytahuji. Pri svem shaneni
ruznych veci jsem uz vicekrat narazil na ceske firmy ze kterych mi
hrozilo vypadnuti oci z dulku, pripadne jsem po celem svete shanel
vyrobce urciteho spickoveho produktu a nakonec jsem zjistil, ze se to
dela v Cesku a vsichni ti slavni dodavatele vsude po svete jsou jen
preprodejci :-)

Ales Prochaska