Re: Amper

Sobota Duben 2 20:52:54 CEST 2011

My jsme mluvili o vlastni zkusenosti. Verim, ze se v Cesku muze delat
vyvoj na spickove urovni, skoda, ze to neni obecne zname.
Ja mam spis opacne informace - pokud se mne neco zaujme a chci
se o tom dozvedet neco blizsiho, tak to vetsinou skonci na tom, ze
v Cesku je jen obchodni zastupce a distributor.