Re: Proclivani zasilek na poste - aktualne

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Duben 2 12:09:04 CEST 2011

> Ano, to je docela dobře možné, já všechno dělám jako podnikatel, tak
> znám právě tyto postupy.

> No však do hodiny - to pro mě znamená velká fronta. Já si chci vlasy
> jen umýt a jít... :-)

Ted uz je to i rychlejsi, protoze driv se (jako nepodnikatel) muselo platit clo a dph dole na prepazce posty, zatimco na konci roku zavedli placeni primo na vyclivaci poste v patre, kde uz nejsou zadne fronty. A vzhledem k tomu, jak posta (ne)dorucuje soukromym osobam do bytu, tak to muze paradoxne vyjit i rychleji, nez fronta v patek vecer na poste :-)

Jeste poznamka ke KAMA - JSD u nich stoji 300.-, vystavovali mi ho na trikrat, protoze poprve mi tam napsali jmeno nekoho z jejich databaze, podruhe a potreti tam byla pro zmenu jina kravina. Takze jsem si jej zacal psat sam, da se to zvladnout behem toho cekani na celnici.

Jen upozornuji pripadne novacky, kteri musi mit JSD (podnikatel) a chteji si jej vyplnovat sami, ze celnici trvaji na tom ze to musi byt na jejich formulari s kopiraky uvnitr (na celnici jej neprdavaji) a musi to byt strojne. Nez se hadat, radeji jsem po deseti letech oprasil svuj kufrikovy Remington vzor '38 :-)

Hezky prvni