Amper

Martin Persich persich na transcon.cz
Sobota Duben 2 09:27:42 CEST 2011

Zdravim,
nam naopak umisteni vyhovovalo. Prijeli jsme po dalnici Pisareckym tunelem a parkovali temer primo vedle pavilonu P. Spise mne vytacely informacni panely, kde firmy byly setridene podle cisel stanku a ne podle abecedy. Takze clovek v podrepu prochazel dlouhy seznam, aby nasel nejakou firmu. A prehnane setreni pri jejich tisku, kdy zrejme ve snaze o maximalni snizeni tiskovych nakladu ani nevytiskli obvyklou znacku pro rychlou orientaci - "zde stojite".
Ale jinak fajn, myslim ze diky vetsimu prostoru tam byly mensi "pretlaky" lidi. Jen skoda, ze vystavy jsou dve a hodne firem tam nebylo vubec.
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk lada
  To: HW-news
  Sent: Saturday, April 02, 2011 12:01 AM
  Subject: Re: Amper

  Zdravím,

  mě se letošní Ampér moc líbil, konečně jsem totiž na něj měl čas jelikož byl v Brně. :-)
  Bylo zde hodně vystavovatelů z řady měřící techniky, automatizace, výroby plošných spojů i
  mnoho vydavatelů odborných časopisů. Co mě docela zaujalo je časopis all for Power o energetice u nás
  a časopis DPS.
  Ale jak již bylo řečeno, bylo docela nepohodlné že návštěvník musel přejít celé výstaviště něž se dostal na veletrh.

  Zdeněk