Amper

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Sobota Duben 2 00:01:54 CEST 2011

Zdravím,

mě se letošní Ampér moc líbil, konečně jsem totiž na něj měl čas jelikož byl
v Brně. :-)
Bylo zde hodně vystavovatelů z řady měřící techniky, automatizace, výroby
plošných spojů i
mnoho vydavatelů odborných časopisů. Co mě docela zaujalo je časopis all for
Power o energetice u nás
a časopis DPS.
Ale jak již bylo řečeno, bylo docela nepohodlné že návštěvník musel přejít
celé výstaviště něž se dostal na veletrh.

Zdeněk