Amper

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pátek Duben 1 21:49:06 CEST 2011

Jardo, nejsi sam, ja jsem princip toho hodinostroju radeji nestudoval ..
takovy nesmysl bez uzitku

Kdyz hodiny, tak jednim okem kuknout a vedet, kolik je .. to by mi kazda
salina ujela

Co se tyce ucasti firem, byla mensi, chybely mohutne silnoproude firmy, ale
navstevnost byla vyborna a ja byl spokojen.

Za dva tydny budu taky v Praze, takze porovnam.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, April 01, 2011 12:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: Amper

Byl jsem tam ve stredu, pocity spis smisene. Myslim, ze na
tak malou vystavu je ten areal nadmerny.
Ja jsem prijel tramvaji (pardon - salinou) k hlavnimu vchodu
a pak jsem sel asi pul kilometru prazdnym vystavistem
nez jsem se dostal ke vchodu. Bylo videt, ze ucast firem
je nizsi nez bylo obvykle v Praze. Ostate nektere firmy predbezne
oznamovaly, ze se obou vystav, jak Amperu, tak te co bude
za ctrnact dni v Praze nezucastni a letos daji prednost te prazske.
Po veletrzisti rejdily elektromobily, mozna by nebyl spatny napad,
kdyby vozily (zadarmo) navstevniky od hlavniho vzchodu ke vstupu
na vystavu.

Vyuzil jsem prilezitosti a podival jsem se na Namesti Svobody
na nejvetsi ud ve stredni Evrope. Nepochopil jsem, jak ukazuje cas.
Pry je potreba postavit se na urcite misto celem k udu, udelat
pet kroku dozadu, otocit se doleva a pokud nas mezitim neprejede
tramvaj, uvidime cifernik hodin na vezi kostela.