OT Android, LG P500

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 1 21:18:39 CEST 2011

Zdravim,

> hledam uzivatele Androida (idealne na LG P500, ale melo by to byt
> jedno) s prosbou o par rad/tipu:

Sice mam jiny pristroj, ale s dostatecne modernim Androidem (2.1+) je to
asi skutecne jedno.

> -hodne veci se resi pres "vyfoceni" 2D kodu. Jakou aplikaci na to je
> treba? Pripadne je uz tam a jen nemohu najit?

Pouzivam Barcode Scanner od Zxing (viz Market). Myslim, ze je nejlepsi.
Umi prekvapive mnoho ruznych kodu 1D i 2D, scanuje dosti rychle a
samozrejme ma vazbu na vyhledani produktu a podobne vychytavky.

> -tip na navigaci. Moznost offline prace, idealne pro auto i "pesky",
> idealne FREE.

Zde pouzivam vestavenou od vyrobce (Motorola Milestone 2)

> -tip na slovnik. (urcite EN-CZ-EN, potesi cinstina). idealne FREE.

Neporadim, necham jinym :-)

> -tip na aplikaci pro uchovavani PINu/hesel (pristupne po zadani hesla,
> ulozene sifrovane). FREE

Neporadim, hesla si vzdy pamatuji :-). Necham jinym.

> -jak se na android marketplace nakupuje?

Ja nakupuji na kartu, kterou jsem jednorazove registroval. Velmi rychle
a platby jsou pak zcela okamzite, jen jedno odklepnuti pri odsouhlaseni
ceny, na nic se neceka a do minuty je aplikace nainstalovana. V pripade
potreby je mozno stahnout znova do tehoz telefonu bez dalsi platby
(napr. po preformatovani systemu).

> -nejake dalsi zajimave/uzitecne aplikace?

To asi bude ruzne dle zajmu dotycneho. Co mne zaujalo jako technicka
vychytavka, je napr. meric tepove frekvence Instant Heart Rate, ktery
meri pomoci prstu prilozeneho na objektiv fotaku (podminkou je prisvetlovaci
LED) a je docela spolehlivy, v posledni verzi dokonce ukazuje jakesi "EKG"
(byly videt dokonce i me extrasystoly, kterymi vrozene trpim, takze to
opravdu neni zadny podvod :-) ). Zdarma.
  Dale treba vynikajici sada "nastroju" - ruzna pravitka, meritka, uhlomery,
vodovaha, dokonce hlukomer (v dB), opticke mereni vysky budovy atd. - vse se
da nakalibrovat a dle meho nazoru je to docela presne. Je to za par kacek
(mozna je i free verze), ale stoji to za to. Jeste jmeno - Smart Tools.
  SIP client - ja nedam dopustit na CSipSimple, ale jsou i priznivci SIPDroida.
Oba zdarma.
  Vynikajici media player, co zvlada i FLAC, OGG atd. - PowerAmp. Ma i dobry
ekvalizer atd. Existuje free i Pro verze.
  Vyborne internetove radio RadioTime, rozhodne lepsi nez vestavena aplikace
(alespon ta na Motorole).
  Samozrejme Firefox 4.0 - sice je to bumbrlicek, ale jeho kompatibilita se
strankami je vyssi nez vestaveneho brousitka.
  Spousta dalsich aplikaci vyzaduje rootnuty telefon - sshd daemon, busybox+
ruzne terminaly, ruzne WiFi scanery atd. - to uz zalezi na zajmu a zamereni
dotycneho. Mne to vyhovuje velmi.

> -rady/tipy/doporuceni?
> Diky,
> Marek