OT: firewall

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Duben 1 21:03:20 CEST 2011

Puvodni zprava "OT: firewall" od "Dawid Ferenczy (hw-list na list.hw.cz)"
z 1. dubna 2011, 20:50:40,
msgid:28370047.20110401205040 na volny.cz (776 bajtu):

Ted  jsem  si precetl vlakno "[OT:] Neco z netikety", takze pokud jsou
tu od ted OT opravdu nezadouci, tak muj prispevek, prosim, ignorujte a
prijmete moji omluvu.

Jinak  muj  nazor  k  tomu je, ze je to zbytecny krok. Jak tu jiz vice
lidi  zminilo,  v  konferenci  je plno chytrych lidi a je to jedinecne
misto, kde se da zeptat temer na cokoliv a clovek se docka relevatnich
odpovedi  a  nazoru.  Neznam  jine  misto  s temito vlastnostmi. Pokud
nekoho  OT  prispevky  vylozene  obtezuji,  staci si napsat jednoduchy
filtr,  ktery  prispevky  oznacene jako OT rovnou maze. Z jeho pohledu
potom  OT  prispevky  jako  by  neexistovaly.  Byla  by skoda omezovat
studnici vedomosti jmenem HW-news.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz