Proclivani zasilek na poste - aktualne

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 1 15:28:07 CEST 2011

Ja jsem v zakone nenasel nic, kde by bylo napsano, ze mam pri dolozeni
ceny zasilky uvadet nejake jejich kody. Nemuzou rict, ze v okamziku kdy
to davali do celniho skladu nemeli odemne dolozene ceny zbozi v
balicich. Tak bude aspon veselo.

Cenu zasilek jsem jim dolozil dostatecne vcas dopredu. At si to zaridi
jak chteji.

Tohle jsem jim ted poslal:

Dobry den,

vzhledem ke zmena k 1.4.2011 v celnim rizeni Vam zasilam DOSTATECNE
VCAS doklady z platebniho systemu Paypal, kterym jsem zasilky platil,
tak aby v okamziku rozhodovani o propusteni do volneho obehu nevznikly
pochybnosti o cene zasilek a nebylo nutne je umistovat do celniho
skladu a pro me nevznikla povinnost platit sazby uctovane CP za SCP.

Pokud budete argumentovat tim, ze nemate zatim ID zasilky nebot jeste
nedorazila do CR tak jsem nikde v zakone nenasel, ze by bylo neco
takoveho bylo vyzadovano. Doklady o platbach jsem Vam dodal. Jak
provedete sparovani se zasilkou necham na Vasi uvaze.

pac a pusu

Radek Vicek