eth switch chip k jednocipu

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Duben 1 11:10:40 CEST 2011

Ahoj. Viete mi niekto poradit nejaky sikovny obvod, ktory by mi
sprostredkoval pre jednocip ethernet s dvoma portami? Bude to PIC32,
ktory ma MII interface, pripadne aj bez, moze byt priamo 8/16 bit
registrovy pristup, alebo aj normalny trafkovy interface, pouzijem
kedtak ENC 44 alebo 64 obvod. Ide mi o to, co sa da vobec u nas zohnat,
pretoze sa mi paci napriklad KSZ8863, ktory ma MII a 48 pinove puzdro,
ale nasiel som iba u farnella (dodanie 147 dni), alebo future (postovne
50E). Dnes sa mi este podarilo najst AX88613, ale to je podla googla
uplne nezohnatelne, ako skoro vsetko, co som nasiel... Mate niekto
nejake tipy?

Dakujem, Jaro