MPLAB X?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 1 10:36:53 CEST 2011

Takto - je mozne, ze su tam aj bolestnejsie ne-malickosti. Navyse,
toto silno zavisi od pohladu uzivatela, mozno si spominas na diskusiu
na mikrozone, kde vysvitlo, ze pre isty okruh uzivatelov je to cele
uplne naprd, lebo ich styl prace je uplne iny. Takze to, co neboli
mna, moze dost vadit niekomu inemu, ale z mojho pohladu je to IDE
pouzitelne na to, co robim a bugy sa tykaju vacsinou drobnejsich
zalezitosti, resp. featur, ktore ja osobne menej casto pouzivam alebo
sa ma priamo netykaju.

Debugovanie funguje... no funguje. Skusal som len PicKit3 a funguje
:-) Ono je pomerne pochopitelne, ze by to nevypustili do sveta, keby
to nefachalo vobec, zas hadam taki blbi nie su.
Cely ten look&feel pre mna kazi to, ze je to javoid a ako to byva, su
nenazrane na pamat a vykon procesora. Rozhodne to nie je taka
katastrofa ako ine IDE pociny, ktore som videl v ostatnej dobe, ale
nie je to ta lahoda ako so starym MPLAB 8. Treba im dat este nejaky
cas, nech vsetko vychytaju ako treba, dovtedy aj pocitac budem mat
novy, tak ma to tak nebude boliet. Docasu.
Uz som akosi zmiereny s tym, ze zijem v nekonecnom cykle updatovania
hw pocitaca, aby ho novy SW mohol zabit, vzdy som na to frflal, aj ked
som svoj prvy homodomo zlozeny pocitac - uzasny 100MHz stroj so 16MB
RAM musel odlozit, lebo ten poondiaty novy windows a jeho programy
(ktore som chcel) chceli aspon takych 64MB RAM, co bola onehda
obrovska kapacita za velke prachy. A to ani nespominam novy 850MB HDD.

J.S.