kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

jevem jevem na email.cz
Pátek Duben 1 06:44:15 CEST 2011

Obyčejný je AT89C4051, protože 4052 se nedělá jako obyčejný, ale jako
AT89LP4052.
A to na něj bylo vidět skrze tu bránu ?
Jirka

----- Original Message -----
From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 31, 2011 2:24 PM
Subject: Re: kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Teď jsem se vrátil z procházky a zjistil jsem, že mi mezitím nějaký
týpek namontoval k elektroměru GSM bránu Ladnys & Gyr. Je v tom obyčejný
AT89C4052 v SMD. Já bych to ani nezjistil, ale protože je to v plechovém
rozvaděči, tak týpek nechal otevřená dvířka, asi aby k tomu mohly vlny.
Dvířka jsem opět zavřel a jsem zvědav kdy se někdo ozve nebo pošle
dalšího týpka s plastovými dvířky, která tam samosebou nebudou pasovat.
Docela se divím, že ani nikdo nezatelefonoval, číslo na mě určitě mají,
protože když předtím vyměňovali elektroměr, tak předem volali.

Mrazík