Svarovaci invertor

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Září 29 17:20:16 CEST 2010

Asi kousek zablesku projde ale jeho energie neni natolik velka aby
neco zpusobila nebo ji clovek postrehl. Mozna ze tam hraje roli i
rychlost nabehu zablesku, jestli se to ztmavi uz v 5 % intenzity a
hrana pri tom trva treba milisekundy (jen uvaha - zadna konkretni data
neznam) tak se v podstate taky nic nedeje.

Ales Prochaska