co je trida presnosti?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Září 28 21:19:00 CEST 2010

Jako vyrobce nadeklarujete co uznate za vhodne. U lepsich veci se
dneska udava nejistota, vcetne tvaru rozlozeni. U beznych veci je
nejak vyjadrena maximalni chyba. S tridou presnosti se, co si
pamatuju, operovalo tam maximalne u ruckacu. U digitalu je
smysluplnejsi to vyjadrit klasicky jako procenta z rozsahu + procenta
z indikace. TP vam diktuje z jednoho cisla presnosti v celem rozsahu,
coz vychazi zbytecne katastroficky. (napr: na 1/3 rozsahu max. chyba
3*TP)

L.