Problemy s vyrobou DPS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Září 28 17:30:36 CEST 2010

No taky jsem o tom uvazoval, ale zarazi mne, ze se naprosta vetsina
fotorezistu v tech neosvetlenych mistech odplavi. Je videt i citit hrana
mezi (puvodne) osvetlenou a neosvetlenou casti. Navic kdyz takovou desku dam
(bez leptani - jen nalaminovano/osvetleno/vyvolano) ostripovat (4% NaOH),
tak v osvetlenych mistech zustane cista med, v tech neosvetlenych to co tam
bylo (porad takova ta ctvereckovana struktura jak jsem popisoval)

Napadaji mne uz i blbosti asi: nemuze to byt samotnym kuprexem? Jsem se ted
dival, uspesne desky maji jinou barvu laminatu (takovou zluto-jemnedozelena)
nez ty soucasne co se nedari (jemnedohneda). Jsou to vsechno hodne stare
zasoby a postupne jsem bral jak slo pod ruku z hromady odrezku. Zrovna jsem
zjevne presel na zcela jinou davku, ale nenapada mne jaky by to melo mit
vliv.

Marek