RE: Elegantni pripojovani / odpojovani napajeni15V?

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Září 28 09:19:34 CEST 2010

A proč nepoužít těch 8 T ?

mě to vychází na 6 T.
Kladná větev: P-FET na spínání, N-FET na přizemňování, gaty spojit přes R na + 15V, NPN T Gaty tahá na zem.
Záporná větev: N-FET na spínání, P-FET na přizemňování, gaty spojit přes R na - 15V. PNP T (Baze na zem, colektor na Gaty, Emitor přes R na nohu procesoru.)

Pokud bych chtěl šetřit místo, tak je mnoho výkoných T v SOT-23. Jinak bych to postavil krapet předimenzovaný s použitím P a N Mosfetů v SO-8.

Do série s přizemňovacíma T bych dal nějaké malé R na omezení proudu.

Honza, OK1CJH

Osobmě bych na to dal