OT: prevod penez do zahranici

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pondělí Září 27 17:14:32 CEST 2010

Jedna z mala vyhod eurozony je fakt ze platby v ramci nej su spoplatnene
rovnako ako platby tuzemske. V kazdom pripade ked som platil bankovym
prevodom do Ciny, stalo ma to 10Eur, tolko isto ma to stalo ked som platil
este ked sme neboli v eurozone. Takze to asi dost zavisi od banky.
Co sa tyka kariet, tak moja banka plosne vymiena bezne kreditky za cipove
kreditky, co vsak neznemoznuje ich zneuzitie na internete. Avsak ked som
kreditkou platil NTB v USA, tak mi volali ci o platbe viem.