prevod penez do zahranici

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Září 27 13:08:07 CEST 2010

Ano je to spravne, protoze jste dal ze zaplatite poplatky i prijimaci
strane, sice nechapu proc je to tolik tech 800Kč ale je to možne.
Kdyby jste dal SHA, tak plati kazdy sve bance a bylo by to jen tech 250 Kč.
Jinak ja mam ucet v nemecku, kokretne http://www.vr-bank-zittau.cz/inhalt/
A kdyz mi kdysi nekdo poslal platbu jako vy SHA, tak banka nevedela co
s penezma navic a tech 7,5Euro mi normalne pripsala na ucet, k te platbe
:-D.
Jinak poplatky v tom nemecku. ucet zdarma pri zalozeni mi dali bonus 20Euro,
platba v ramci EU 0,15Eur, Prichozi 0,22Eur, vyber bankomat 0,30 Euro
Bankomat vklad 0,10Euro, vyber/vklad pokladna 0,50Euro.

Dalsi varianta je www.fio.cz uz je to banka nikoliv zalozna taktez mám
nekolik
let a do ciziny umi platbu za 2Eur a prichozi z ciziny 1Eur, v cesku zdarma
a na slovenske ucty taktez zdarma. A kdyz si poslu penize z te nemecke banky
na fio, tak to prijde ze slovenske volksbank a neplatim ani to 1Euro :-D
Uzasne je pokud nekdo obchoduje se slovenskem tak jenom prostou zmenou
kodu banky mate razem slovensky ucet a penize vam prijdou na ten vas v
cesku.
Takze Slovenskym odberatelum davam slovensky ucet. Jak jednoduche a zadarmo.
Jen se  nenechat okrada bankami/mobilnimi operatory atd.
456456645645645/2010  ceskej
456456645645645/8330 slovenskej

Zdenek Aster