OT: prevod penez do zahranici

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Září 27 13:03:29 CEST 2010

Udelal jste chybu v typu platby OUR - tim jste rekl, ze platite jak
poplatky sve banky, tak poplatky cizi banky a poplatky tretich stran.
SHA - poplatky plati kazdy ucastnik sve bance.

Pro platbu do zahranici je lepsi pouzit PayPal nebo platebni kartu. Ta
je nejlepsi, protoze vetsina bank neuctuje poplatky za platbu kartou.

Oja