LHC

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Září 25 20:20:45 CEST 2010

tak o dva tyzdne ked budem v Prahe pozvem na kafe ja teba a zase
reciprocne ty mna :-)
O seminar z univerzity neprejavil zaujem nikto, takze sa moj pracovny
program zredukoval len na sestorite mojito v pondelok vecer a obhajobu
dizertacky v utorok na obed. Casu bude dost a ak kolotoc dovtedy dobre
pojde budu dalsie dve zvysenia poctu bunchov tak mozeme tipovat znova :-)
b.