Zase Lidl

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Sobota Září 25 18:37:33 CEST 2010

Z klucmi z Lidla mam vyborne skusenosti, co sa tyka presnosti dosadacich
ploch su naozaj spodny priemer, ale pokial su hlavicky srobov v poriadku nie
je s nimi absolutne ziadny problem a znesu aj velmi tvrde zaobchadzanie.
Navyse pri ich cene neboli pripadna strata alebo znicenie, ci nutne
upravenie. Este odporucam sadu ockovych klucov za cca 5Eur dvojcisla od 8 do
17