Kdyz se tu jiz probiraji netradicne zapojene OZ

Pátek Září 24 14:50:57 CEST 2010

To je tak, kdyz to jeden nema pred sebou,
Delic vuci z mi je v - vstupu a je na nej privedeno zapornejsi napeti U1
Zpetna vazba je v + vstupu a je na nej privedeno kladnejsi napeti U2
Kladne napeti tvori zem pro napajeni toho OZ, OZ je napajen +- 15V ,
tedy stred tohoto je priblizne roven napeti na vstupu + tedy U2 (jsou
spojeny pres odpor).
Navystupu OZ je 0 az +5V.
Jeden obrazek rekne vice nez tisic slov, nehledte na velikost odporu a
uvadena napeti, jde o schema

http://photo.uloziste.com/?fotka=819d9725aab286ae.jpg&d=b1aa841dab766b58&size=3

Matrin

>Vyber z Vasich mailov: