Akce uklid - kotoucovy magnetofon za odnos

Leoš Fridrich fridrich na evpudefence.com
Čtvrtek Září 23 11:43:30 CEST 2010

Zavidim Vam tolerantni zenu, mne by "vyhodila" i s kotoucakem. Klukovy
sice je 3,5 ale i tak bych neuspel, zatim mu staci zednicke kladivko a
mala michacka

leo

<http://my.wisestamp.com/link?u=hq4b7529rwfj8zt3&site=www.wisestamp.com/email-install>