Re: Jsou pandatron.cz plagiátoři?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 22 17:09:49 CEST 2010

2010/9/22 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>:
> Původní zpráva ze dne 22.9.2010 od Miroslav Šinko:

> Tak ta diskuze asi nebyla ve prospěch PR webu :-)))

Nuz to je vec pohladu, ci konstruktivna kritika je alebo nie je v
prospech PR :-) S takymto pristupom som sa na inych technickych weboch
nestretol. Mnohokrat su prave pod clankami cenne postrehy ku
konstrukcii. Tak som si urobil zaver, ze zdanie uzasnych a bezchybnych
clankov mozno niekoho ohuri (to je zrejme autormi webu zamyslane PR),
ale mna neoslovuje...

miro