ADC

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Září 22 13:36:50 CEST 2010

Teraz si spominam, ze sa to tu kedysi riesilo. Zaujimavy napad,
vdaka, pokukam.

Zopar rokov dozadu kolega robil nieco podobne s riadenim zosilnenia
operakov zapinanim odporov FETmi, vtedy merala priamo mega128-ka
svojim 10-bitovym ADC, ale nikdy to nezazilo kvalitativne merania.

Zariadenia stale bezia, aj ked v dost obmedzenej miere, vzhladom
na to, ze kolega neosadil JTAG na prototyp... on bol SPI guru,
ani len LEDka nebola treba, stacil merak :-)

Lubos