Mereni proudu - co je to zac?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Středa Září 22 12:03:36 CEST 2010

Tak jsem okolo obvodu dále patral a pokousel se neco odmerit. Podle vseho to je skutecne obvod ktery kvantifikuje zvlneni a sum na DC zdroji proudu.
Pricemz analogovy integrator integruje cokoliv nad cca 10kHz, vse pod tuto frekvenci zrejme resi digitalni integrace v procesoru.

Pokud vyjdu z kalibracnich informaci tak max. Current Ripple and Noise je 2mA RMS a zaroven Current Readback Accuracy je 20uA.
Tim mame jakous takous predstavu o tom co muze max pect primarem proudoveho transformatoru a jakeho asi rozliseni se dosahuje.
Otazkou zustava zda se neco takove da postavit z soucastek dostupnych v CR.
Patral jsem po vhodnem proudovem trafu, ale velkovyroba dela trafa tak od 2A nahoru. Namotat si to sam? Na jaky toroid (material), kolik by muselo byt zavitu,
aby to vubec meritelne prevadelo?

BW Current Amplifier, muzete doporucit nejaky vhodny zesilovac na tuto pozici?

Pavel