ADC

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Září 22 10:05:41 CEST 2010

Neprehliadol, ale nenasiel som vhodne nizkosumove PGA, alebo iny sposob,
ako toho dosiahnut, a trebars 10-nasobne zosilnenie pomocou PGA sa mi
zdalo byt len zanasanim dalsieho sumu, bez vyraznejsieho prinosu.

Pozna niekto zosilovace, ktore by to zvladli za prijatelnych sumovych
podmienok?

Lubos