RE: 4 vyvodovy rezostor 10Ohm?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Září 21 01:24:16 CEST 2010

Tot otazka,

Chobot ma 0.1mm manganin s odporem 55.4 ohm/m, na 10 ohmu je treba 180.5mm, to je 0.1mm neizolovany dratek docela dost. Dalsi otazkou je jaky vliv bude mit dvou vyvodove provedeni odporu na presnost.

Mam pocit, ze to dopadne tak jak navrhujete, ale budu moci rici, snaha byla :-)
Apropo, nekde jsem mel appnote, kde presne kvantifilovali chybu dvou a ctyr vyvodoveho provedeni bocniku na presnost mereni napeti, ted to nemohu najit, nemate odkaz na neco podobneho, tusim to bylo od maxima?

Dekuji

Jirka

>A nestačilo by, kdyby jste si ho sám umotal ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz