ADC

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pondělí Září 20 21:57:01 CEST 2010

Zdravim,

ked sme v inom vlakne aktualne pri chybe merania, rad by som sa
opytal na zopar veci ohladom ADC.

Prave sa zaoberam mne nie vlastnou analogarinou, a podarilo
sa mi vycitat z 24-bitoveho ADS1225 na samodomo 2-vrstvovom
plosaku 19 platnych bitov.

Da sa z toho podla vas vyzmykat este nejaky ten platny bit
naviac pri vynalozeni primeranej namahy?

Pridala by na presnosti 4-vrstva DPS? Ak to ma zmysel, tak ako
navrhnut vrstvy, resp. distribuciu napajania?

Na doske ma byt k tomu maly MCU na jednosmernu komunikaciu.
Aky prenos by ste volili vzhladom na potrebu galvanickeho
oddelennia linky: UART, 1-Wire, I2C, SPI, alebo nieco ine?
Cim a kde by ste galvanicky oddelili od dosky hlavneho MCU?

Referencia je REF5050 a pred vstupom je este INA159,
zapojenie podla DS. Su tam dva rozne LDO pre AVDD, DVDD.

Povedzme, ze 2-vrstvy plosak dosiahol svoje maximum.
Co by ste na tom zlepsili?

Vdaka za tipy.

Lubos