pocet jednotiek v slove - algoritmus

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pondělí Září 20 11:13:02 CEST 2010

Zdravim,

ak by slo vyrobit FIFO o sirke n bitov s pridavnou logikou (8 AND
2-hradlovych, 8 OR 3-hradlovych, 1 counter :n), podla predbeznej
predstavy si myslim, ze by slo posunut jednicky (ci nuly)
vo fife tak, aby boli vsetky rovnake bity vpravo, a potom pouzit
mensiu LUT, pre n = 2^y by bola LUT o velkosti y (+1 pre
stav = 32 bitov):

0000 -> 0
0001 -> 1
0003 -> 2