OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Tomáš Pípal dargos na seznam.cz
Sobota Září 18 15:57:10 CEST 2010

  Pouzivam Logitech M555 - bezdratova Bluetooth mys. K notebooku davam
uz prednost pouze Bluetooth mysim, nemusim se bat ze pri manipulaci s
notebookem muzu ulomit prijimac, nebo ho zapomenout pribalit kdyz cestuju.
Na prohlizeni dokumentu se hodi kolecko mysi bez krokove aretace,
zatocim koleckem a prejedu hodne rychle na pozadovanou stranku v
dokumentu. Hodi se to na prohlizeni pdf datasheetu, ale chce to
vykonejsi notebook
aby to zvladal plynule posouvat. Mys ma jednu nevyhodu pred koleckem ma
tlacitko, ktere lze nakonfigurovat na prostredni tlacitko, ale poloha je
to trochu neergonomicka, lepsi by bylo jeho umisteni na boku mysi.