OT: SW na zaznam prace na PC

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Sobota Září 18 13:35:58 CEST 2010

  Zdravim vsechny v dnesni krasny sobotni den.
Mam prosbu ohledne doporuceni SW. Potreboval bych delat videa se
zaznamem prace na PC, ukazat kam kde kliknout, co jak nastavit atd. Pak
by se mi libilo to uploadnout na server (nejlepe na svuj vlastni), kde
by to zobrazil nejaky pekny prehravac (Flash?) tak jak jsou na to lidi
zvykli treba z youtube apod.
Vim, ze neco nabizi Adobe, ale chtel bych se cenou drzet nekde pri zemi
(dejme tomu do 1000Kc). Myslim, ze by snad mohlo existovat nejake free
reseni.
Ohledne ovladani nemam moc pozadavku, ale bylo by fajn mit moznost
vkladat nejake pauzy, dopsat tam do bubliny co se jde delat dal atd.
Nasel jsem CamStudio, ale nejak nevim jak vyresit ten prehravac na serveru.
Existuji na tyhle ucely nejake specialni datove formaty? Mam takovy
pocit, ze by to melo jit hodne dobre komprimovat.
Predem diky za doporuceni.

--

Tosa