OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 17 20:13:08 CEST 2010

On Fri, 17 Sep 2010, Ondřej Kozumplík wrote:

> a pouzivate ji zaroven s podlozkou ?
> me totiz prijde, ze tyhle vysoke ergo-krysy jsou bez podlozky velke utrpeni.
> ale opravte mne jestli se mylim.

No je fakt ze ji pouzivam s podlozkou ktera ma na kraji to vybouleni
z line peny jako podporu pro karpalni tunel. Ale pred tim jsem mel
Microsoft mys s dratem a bez te podlozky to taky nestalo za moc.
S tou podlozkou s podporou zapesti je prace s mysi OK.