OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 17 14:59:06 CEST 2010

 17.9.2010, 14:56:09

Jestli to myslite s ergonomiji jen trochu vazne, prestante pouzivat
NB. Nebo jej strcte do doku nekde pod stolem a pouzivejte normalni monitor a
klavesnici. Nejakej ten hlodavec je jen třesnicka na dorte.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz