Kam se ritime bylo RE: Vyvojova deska pro procesory ARM

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 17 08:40:13 CEST 2010

On Fri, 17 Sep 2010, RV wrote:

> Kolega uz take vystrizlivel a ma cajky z Ciny - paradoxne sam priznal, ze za
> celou stavbu baraku mu odesla jen rozbruska za 600Kc. Veskery dalsi cajk
> stale funguje.

Ja jsem ale nepsal ze veci z Ciny jsou automaticky sunt, ale ze jsou
levne. A kdyz chceme v podstate to same zbozi kupovat za ctvrtinu ceny
tak si nemuzeme stezovat ze se fabriky stehuji do Ciny .