=?x-mac-ce?Q?Re:_Sitov=F9_zdroj_pro_12V_aku_sroubovak?=

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Čtvrtek Září 16 20:45:09 CEST 2010

Kdyě tam date osmicku vrtak, tak si ten moturek vezme klidne 20, i 30 amper.
Mozna by sel pouzit nejaky PC zdroj, ale jednodussi je koupit aku. Ja to
vyresil malym olovenym (1,3Ah). Na to domaci obcasne vrtani staci. Pokud
mate moznost nabijet LiPo, tak bych pouzil ten. U cinana si vyberete do 15
dolaru vhodny triclanek urcite:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/lithium_polymer_battery_configuration.asp?cap=2&con=3

Vladimir

Daląí informace o konferenci Hw-list