OT Jazykove okenko Re: Vyvojova deska pro procesory ARM

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 16 16:58:15 CEST 2010

Mohu vam rict, ze i ja bych vam rad vyhovel, ale neumim to. Tedy umim,
ale tenhle mail bych psal tak 6x dele a jeste by v nem byly chyby. Je to
stejne asi jako kdybyste se chtel preucit z qwertz na qwerty.

Bohuzel me VT zasahla tesne po ruseni SMEP a bohuzel v te dobe se na
cestiny nehralo. Maximalne pak po letech jako rezidenty pod DOSem (matne
si vybavuji treba povedeny SW mkvga).

Takze ja mam default klavesnici US qwerty. Pokud mam psat neco delsiho
tak to radeji nadiktuji zene.

--
S pozdravem
Radek Vicek