OT: Zmena zaruky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Září 16 14:58:54 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 16.9.2010 od Martin Hanek:

> Jo to by slo, ale tam by vznikl ale novy smluvni vztah a nova
> zaruka. Jenze tady zadny nebyl, oni v podstate vzali z jihyho kufru
> jen tu vrtacku a dali mi ji za tu puvodni.

No jsi samozřejmě na ně moc hodný, možná to tam i někdo ocení. Ale to
stále nemění nic na tom, že jsi měl na tento díl podle platných zákonů
právo na novou záruční lhůtu. Nevyužil jsi, nevyužil, oni tě
poškodili, nejsou seriózní, možná ti to nevadí.

Kdyby se ti v té nové vrtačce za týden pokazil motor, a to se může
samozřejmě stát, pak bys plakal a kupoval novou za své peníze. Až se
ti za půl roku opět poškodí onen spínač, taky budeš plakat. A myslím
si, že vrtačku si nekupuješ právě na dva roky, které pokryje zákonná
záruka, ale chceš ji používat třeba 5 let nebo i 10 let.

Tak příště už budeš vědět.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601