Vyvojova deska pro procesory ARM

Galloth lordgalloth na gmail.com
Čtvrtek Září 16 12:58:10 CEST 2010

Zdravim,
Ono algoritmy jsou jedna vec a potom hardware na kterem to pobezi je
vec druha. V soucastne dobe nam jde o to, vedet co je za procesory na
trhu a trochu si je "osahat". Vlastni desku si budeme stavet pozdeji
spise z politickych duvodu, ono to nevypada moc dobre, kdyz se vydava
router se zmenenym firmware za vlastni produkt. Samozrejme nejde o
zarizeni, ktere by se melo prodavat v tisicich kusech, ale spise o
male specializovane sondy, ktere pujde snadno zapojit do site, nebudou
zabirat misto a provedou pozadovane mereni a zpracovani a pak zase
pujdou pryc.

Co se tyce toho zadratovani, tak samozrejme je ve hre i treba varianta
s FPGA, ale ta ma zase jine nedostatky (cena, spotreba, doba
implementace,...).

Dekuji za odkaz na Freescale.
Honza