Vyvojova deska pro procesory ARM

Galloth lordgalloth na gmail.com
Čtvrtek Září 16 09:53:59 CEST 2010

No v zasade nevadi, protoze ARM je vyber platformy na zaklade prvniho
odhadu, jeslize jine platformy jako treba MIPS nebo i neco jineho
dosahnou dostatecnych a nebo lepsich vysledku, pak muzeme pouzit je.

V soucastne dobe nam jde hlavne o to, ziskat vyvojove desky pro ruzne
platformy a otestovat, jak na nich pobezi nase algoritmy. Takze i
pokud vite o nejake dalsi platforme, tak sem s ni :-). Samozrejme i ta
deska s ARMem by byla pekna, ale cim dal vice mam pocit, ze ARM se v
tech sitich az zase tolik nepouziva....

Honza