Mereni proudu, zvladne to OP07?

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Středa Září 15 21:56:52 CEST 2010

Dobrý den,

záleží jestli chcete měřit stejnosměrný nebo střídavý proud. Při měření
střídavého proudu
budete mít při vyšším zesílení menší šířku pásma.
Při měření stejnosměrného napětí se více uplatní termoeletrická napětí.
Celkově, při nižším zesílení máte vyšší stupeň záporné zpětné vazby a
parazitní
vlastnosti OZ se uplatní v mneší míře. OZ má nějaký vstupní napěťový offset.
V prvním
případě se zesílí 20x, v druhém 50x. Stejně se projeví jeho nestabilita s
teplotou a časem.

Na celkové zhodnocení by bylo nutné obě varianty porovnat v reálu. Nastiňte
alespoň jaké přesnosti byste chtěl dosáhnout.

Zdeněk