Vyvojova deska pro procesory ARM

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Středa Září 15 20:02:44 CEST 2010

Vsak hej, i kdyz se to jmenuje router tak na tom jede Mikrotik, tedy Linux a muzete s tim, filtrovat, omezovat, NATovat atd. Mrknete na www.mikrotik.com

PN

> Od: "Galloth"
> Komu: HW-news
> Datum: 15.09.2010 19:12
> Předmět: Re: Vyvojova deska pro procesory ARM

Diky,
Neco trochu podobneho chceme delat, ani ne tak aby to routovalo, ale
aby filtrovalo. To ze to nebude brat mW tak nejak tusime, ale cim mene
tim lepe. Zatim mi take prijde ze nejlepsi zpusob, jak si na tyto
procesory sahnout je pobrat uz hotove routery a vykuchat je. Nicmene
vyvojova deska nabizi preci jen vetsi komfort nez router...

V kazdem pripade diky za odkaz. Pomohl...

Honza

Jan Kastil
galloth na jabbim.cz