OT: zrizeni provozovny

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Září 15 10:01:34 CEST 2010

Trvalé bydliště je právnický termín zakotvený v právu ČR. Občan ČR
prakticky nemůže nemít trvalé bydliště, výjimky snad jsou jen pro ty,
kteří získali občanství ČR v zahraničí a to opravdu jen výjiměčně na
základě jiných právních předpisů než jsou stanovený pro TP. Hodně se o
tom diskutovalo.
S pozdravem,
		Miloš Dašek