zrizeni provozovny

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Středa Září 15 09:52:01 CEST 2010

Ja teda nevim, ale kazdy ma nejake trvale bydliste a pokud se vzdaleny
student nevenuje prodeji stepneho materialu celkem by mu zivnostensky urad
nemel moc kecat do toho kde si formalne provozovnu zridi, provozovnou muze
byt jeho byt , pojizdna prodejna ci stanek. Pokud objekt není jeho, muze
zivnostensky urad pozadovat souhlas majitele ale nemel by mit pravo nejak
hodnotit zda je dane místo z jeho pohledu vhodne. Tedy bavime se o zivnosti
pro prodej.
Pokud jde o pravni dusledky, zivnostensky urad jen pozaduje aby na
provozovne bylo radne oznaceni, , kdyz nebude pro vas jako majitele
nemovitosti z toho nic neplyne. Nejake exekuce ci tak neco z umisteni
prvozovny rozhodne a v zadnem pripade  nevyplyva.
 Az pribuzny nadela milionove dluhy, hrozi vam tak max. demostrace
nespokojenych zakazniku pred barakem. Pripadne vas mohou obtezovat
pracovnici zivnostenskeho odporu pri kontrole provozovny.

Chceteli mit 105% jistotu, proste s nim formalne nejakou dobu po ziskani
zivnostaku vypovezte smlouvu o pronajmu a mate to vyresene.

PN