Zdroj pro PC Dell

Standa Palas stpalas na quick.cz
Pondělí Září 13 21:23:03 CEST 2010

Novej počítač jsem navrhoval,ale zákazník nechce. Ten starej mu prý stačí.
Ten zdroj pro LED stál něco kolem tisícovky,a to by nějakej lepší a
výkonnější ATX zdroj stál taky.

Staňa.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 13, 2010 9:06 PM
Subject: Re: Zdroj pro PC Dell

2010/9/13 Standa Palas <stpalas na quick.cz>:
> Dobrý den.
>
> Jeden zákazník mi donesl na opravu zdroj k počítači dell.
> Je vadný a asi nepůjde spravit, jelikož šváb který je vadný je něco se
> záhadným smd označením, které jsem nikde nenašel. I když je počítač již
> starší, majitel ho chce spravit, protože prý na něm má účetnictví a kdosi
> cosi.

Vyndat harddisk, udělat zálohu a pak nahrát obsah do novýho PC. IMHO
nejlepší řešení, ten počítač tipuju na nějakej starej křáp.

> Bohužel to není klasiký ATX zdroj,to by nebyl problém.
> Ten PC zdroj je externí a je jen na jedno napětí 12V proud 18A.Označení
> zdroje DV-2 a asi už se nevyrábí. Takže přemýšlím čím to nahradit. Jedno
> řešení je dát tam klasický ATX zdroj a zapojit jenom dvanáctivoltovou
> větev.

To bude nejlevnější řešení. ATX zdroje jsou levný a je jich všude
plno, dneska už se snad ani nevyplatí je opravovat.

> Nebo jsem viděl někde na netu zdroj pro napájení výkonových LED který by
> měl
> dát 15A. Ale než ho začnu shánět,ptám se zde ,jestli se tento zdroj
> náhodou
> neválí nikomu doma. Samozřejmě ho nechci zadarmo a ani za čokoládu.

Speciální zdroj pro napájení LED apod. bude drahej.

P.K.