NanoVolt/Micro-Ohm Meter ?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Září 13 21:11:29 CEST 2010

Zajimalo by to i me, ale bohuzel mi jednak nerika pane a pak se neda kuchnut, zaruka, kalibrace atd.
Nicmene, rozhodne to neni nic na samodomo stavbu, problem neni ani tak v soucastkach, sehnat nejaky ten fA zesilovac celkem neni problem, problem je to okolo, DPS musi byt z teflonu nebo PP, stejne kabely, jen merici kabel k tomu stoji od 100 do 1000$, za tu tisicovku je kabel z platiny a rhodia. Pokud jde o zdroje proudu, tak pri mereni odporu na rozsahu 1ohm se meri 10mA, na 1M 5uA, nic zvlastniho. Presnost je dana presnosti mereni napeti, pro predstavu na rozsahu 1mV je rozliseni 0.1nV.

Jirka

>Nedavno zde byla zminka o tomto
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5968-0161EN.pdf
Nemate nekdo predstavu jak to uvnitr vypada, nejak si to neumim
predstavit, tedy
neumim si predstavit vstupni zesilovac a tak precizni zdroj proudu.

Martin