"Ochrana" I/O MCU?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Září 13 16:41:38 CEST 2010

Pokud se nepletu tak na vstup 74HC je ochrana, ktera vypada nejak takto
100 odpor za nim dioda vuci Vcc a dalsi vuci GND , dalsi odpor a pak teprve
vstupni FETy.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Persich
Sent: Monday, September 13, 2010 11:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: "Ochrana" I/O MCU?

1. Je otazka, jestli vubec vadi, ze v pripade tri vadnych soucastek odejde
jeste ctvrta ... spise bych resil nasledky - co se stane v pripade poruchy
MCU, aby skody nebyly moc velke.
2. Podle meho vetsi problemy nez prima destrukce muze u techto zapojeni
zpusobit nizka odolnost MCU proti ruznym rusivym impulzum, kterych na techto
vyssich napetovych hladinach muze byt dost, vlivem parazitnich kapacit
"prolezou" vsim a mohou narusit funkci programu. Pak muze byt pouziti
ochrannych diod nezbytnosti

Martin. persich na transcon.cz