Vypocet presnosti odporu?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 10 11:45:21 CEST 2010

Doplnim sa. Takto to uvadza sk.farnell (aj s tymy chybajucimi
pismenami...) pri polozkach, ktore su len v US sklade:

Sklad v USA
Produkty z USA, pri ktorch je uveden manipulačn poplatok, s posielan z
nšho skladu v Newarku. Manipulačn poplatky s 25 Euro na objednvku a s
čtovan namiesto doručovach poplatov.
Doručovacie poplatky: 25 Euro, čtovan na každ objednvku
(5 days delivery)

miro