Linearni regulace za LM2576 zpetna vazba?

Čtvrtek Září 9 23:35:10 CEST 2010

OZ ma separe napajeni, v tom problem nebude. Nicmene asi jsme natvrdly
anebo mi to dnes nejak neschce myslet.
Mame tranzistor, jehoz otevirani ridi nejaky zesilovac, ktery
porovnava napeti na jeho vystupupu s nejakym referencnim napetim a
podle velikosti referencniho napeti je na vystupu rekneme 0-20V.
Jako zdroj pro tento stabilizator slouzi C, ktery nabiji LM2576 tak,
aby na FB LM2576 bylo 1.23V
Pokud rekneme chceme na vystupu 10V nastavime takove referencni napeti
aby se T otevrel tak aby na jeho vystupu bylo 10V  tzn. na C by melo
byt 11.2V, klidne by mohlo byt i mene treba jen 10.5V, aby ten T tak
netopil.

Nejak mi nedochazi jak toto zajistit diodou na FB vstupu?

Martin

>1,2V už nebude tak jednoduché jako jedna LEDka, ale s jistou mírou
nepřesnosti bude jen 2x složitější. Ale přeci jenom bych tomu tranzistoru
asi nenechal jenom 1,2V rezervu, ten operák taky něco chce a on se pak
nemusí chtít pořádně otevřít.

do FB vstupu místo zpětné vazby dáte LEDku a do LEDky dáte tu vazbu.