Eagle - zacatecnicky dotaz - prebytecne prokovy

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Září 9 21:38:35 CEST 2010

Tak to co popisujete se u mě chová jinak. ( Verze 5.10 - free) levý
klik zvýrazní barvu spoje, ale pravé kliky způsobí jen skákání prokovu
okolo původní pozice v nějakém rastru.
Ale už jsem na to přišel: Když nechám zobrazit jen vrstvu prokovů ,
tak tam to jde pomocí RipUp smazat. Když se vrátím zpátky na všechny
vrstvy, tak tam ty prokovy už nejsou.
Je to trochu pracné, ale těch případů mám jen pár. Zcela jistě
vznikají, když ve vlastnostech čáry změním vrchní spoj na spodní,
protože prokovy nejsou potřeba.
I když tam pak prokovy nejsou nutné, protože spoj jde jen po
jednéstraně, ty původní tam zůstanou, jdou po čáře posouvat, ale
nejdou jednoduše vymazat. Jen tak, jak jsem popsal
nahoře.